دانستنی های گارانتی (تعهدات) :

• مشتری می بایست از تمامی دانستنی های گارانتی مطلع باشد. کلیه محصولات وارداتی توسط شرکت تک رایان شرق طاها از مبادی قانونی و با پرداخت تعرفه های قانونی وارد کشور شده اند . مطابق قوانین سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مشروط به رعایت مفاد عمومی و اختصاصی گارانتی مندرج بر روی کارت گارانتی و کتابچه راهنمای استفاده از محصول . شامل 18 ماه ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش از تاریخ فعال سازی دستگاه در سامانه همتا می باشند.

مشتری می بایست در هنگام خرید محصول از طریق یکی از روشهای اعلام شده در سایت شرکت اقدام به استعلام اصالت گارانتی دستگاه نماید . همچنبن جهت رجیستر دستگاه خود ، باید ازکد فعالسازی روی کارت گارانتی استفاده نماید.
در صورت عدم فعالسازی دستگاه بر روی سامانه همتا پس از یک ماه ، دستگاه بصورت خودکار توسط سامانه همتا از سرویس خارج خواهد شد . مسئولیت آن بر عهده مشتری می باشد.
شارژر و لوازم جانبی محصولات شامل ضمانت نمی باشند.
در مواردی که دستگاه به تشخیص کارشناسان پذیرش دارای هر گونه ایراد نرم افزاری به جز موارد ناقض گارانتی باشد ظرف سه ساعت رفع عیب و تحویل مشتری می گردد.
اگر دستگاه دارای هرگونه ایراد سخت افزاری به جز موارد ناقض گارانتی باشد ظرف 2 الی 5 روز تعمیر وتحویل مشتری می گردد.
کلیه نرم افزارهای اصلی و ضروری گوشی نصب شده است . هیچ نیازی به پرداخت وجه اضافی به فروشنده نمی باشد.
کلیه بروزرسانی های رسمی و اطلاعیه های مربوط به محصولات از سوی شرکت فقط از سایت رسمی شرکت به آدرس https://pergas-hamrah.com  صورت خواهد پذیرفت.
شرکت پرگاس همراه هوشمند خاورمیانه هیچ گونه تعهدی در راستای حفظ اطلاعات و محتوای داخلی گوشی و یا تهیه پشتیبان از اطلاعات مشتری ندارد . کلیه دستگاه ها در هنگام مراجعه به مرکز خدمات بروز رسانی و به حالت کارخانه باز می گردند.

دانستنی های گارانتی (خسارات) :

در مواردی که محصول دارای ایراد سخت افزاری ناشی از تولید باشد ، مشتری ظرف 7 روز از تاریخ فاکتور معتبر دستگاه را به مرکز خدمات ارائه دهد مشروط به تأیید کارشناس فنی و طبق سایر ضوابط گارانتی و ملاحظات شرکت دستگاه تعویض می گردد.
در صورتی که دستگاه دارای گارانتی ، به دلیل عدم تأمین قطعه یدکی بیش از 7روز کاری در مرکز خدمات باقی بماند . تا زمان آماده شدن دستگاه مشتری ، به ازای هر روز تأخیر به میزان 4 روز به مدت گارانتی محصول اضافه و در سامانه خدمات پس از فروش ثبت خواهد گردید.
اگر دستگاه مشتری در مرکز خدمات و نمایندگی های این شرکت دچار آسیب گردد . شرکت تک رایان شرق طاها مکلف به جبران خسارت و جلب رضایت مشتری ، متناسب با خسارت وارده می باشد.
هنگامی که دستگاه مشتری به دلایل حوادث اجنتناب ناپذیر  درمرکز خدمات باقی بماند به ازای همان مقدار زمان از دست رفته به گارانتی دستگاه مشتری اضافه خواهد شد.

 سلب تعهدات

در مواردی که دستگاه به تشخیص کارشناسان پذیرش یا واحد فنی به هر دلیل دچار آسیب و صدمات ناشی از موارد ذیل گردد . گارانتی دستگاه از اعتبار خارج و هر گونه خدمات در راستای تعمیر دستگاه مستلزم تکمیل فرمهای مربوطه و تقبل هزینه تخمینی اولیه خواهد بود.
1-استفاده نادرست از محصول ویا هرگونه تغییر ظاهری درمحصول
2-خرابی در اثر استفاده از هرگونه باطری و لوازم جانبی تایید نشده از سوی شرکت
3-اقدام به دستکاری ، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیر مجاز
4-هر نوع ضربه خوردگی ، فشار ، حرارت ، برخورد با اشیاء تیز و هرگونه تماس با مایعات و رطوبت
5-تغییر یا مخدوش نمودن شماره سریال روی جعبه محصول و دستگاه
6-نصب هرگونه بد افزار یا اپلیکیشن که مورد تایید کمپانی سازنده و شرکت پرگاس همراه هوشمند خاورمیانه نباشد و منجربه آسیب دستگاه گردد
7-همچنین با توجه به اینکه استفاده از امکانات امنیتی تلفن همراه اعم از (اکانت گذاری شخصی ، رمز گذاری چهره ، اثر انگشت ، پین) در زمان فعالسازی صرفاً بر اساس مطالعه و قبول شرایط و ضوابط و ارائه رمز و ایمیل پشتیبان توسط کاربر صورت می گیرد . لذا این موضوع تحت خدمات گارانتی نمی باشد وشرکت پرگاس همراه هوشمند خاورمیانه مسئولیتی در این خصوص ندارد . بنابراین بازگشایی مجدد موارد امنیتی در صورت فراموشی کاربر یا اختلال در سیستم امنیتی صرفاً از طریق اطلاعات ارائه شده کاربر در زمان فعالسازی ممکن خواهد بود .

فهرست